ѕошукова оптим≥зац≥¤: ключов≥ слова.

Ќа головну

Ќайб≥льш в≥дв≥дуван≥ розд≥ли сайту:

украњнськ≥ каталоги

оптим≥зац≥¤ сайту

$ реферальн≥ та партнерськ≥ програми

украњнськ≥ пошуковики

$ зароб≥ток веб майстра

рейтинг сайту

*       *       *

≤нш≥ розд≥ли  та  мапа сайту.

 

 

ƒл¤ того, щоб на ¬ашу стор≥нку заходили по запиту на конкретне слово, необх≥дно щоб це слово було "вагомим" (або ¤к прийн¤то казати ключовим) на ц≥й стор≥нц≥. Ќаданн¤ вагомост≥ певному слову Ї важливий етап пошуковоњ оптим≥зац≥њ. ќтже, пошуковики надають б≥льше значенн¤ тим ключовим словам, що м≥ст¤тьс¤ в:

тегу title (назва сайту) - ц≥ слова дл¤ б≥льшост≥ пошуковик≥в Ї найб≥льш значущими. —юди сл≥д пом≥стити вс≥ головн≥ ключов≥ слова ≥ бажано пов'¤зати њх у зм≥стовне реченн¤, оск≥льки в б≥льшост≥ випадк≥в пошуковики показуватимуть його при видач≥ ¤к назву сайту (в окремих випадках показуЇтьс¤ фрагмент стор≥нки ≥з ключовим словом). „им менше в назв≥ сайту сл≥в кр≥м ключового слова, тим краще.

мета тегу keywords (на сьогодн≥ в≥д≥граЇ не дуже важливу роль, але прописати варто) - пишемо ключов≥ слова в пор¤дку зменшенн¤ њх присутност≥ на стор≥нц≥.

текст≥ стор≥нки. « кожним роком величина присутност≥ ключового слова та його словесних форм на стор≥нц≥ все б≥льше впливаЇ на м≥сце њњ видач≥ у пошуку по даному слову (оптимально 3-7% до всього тексту). ѕро його "вагу" говорить: розм≥щенн¤ на початку стор≥нки (одразу п≥сл¤ тегу body), вид≥ленн¤ у <Ќ1> - <Ќ6> (позначенн¤ заголовк≥в, кегль шрифту можна зменшити в редактор≥), <STRONG>, <BOLD>, описовому тегу дл¤ зображень alt.

мета тегу description. «м≥ст цього тегу показуЇтьс¤ в окремих випадках ¤к опис сайту при видач≥ пошуковиком. –екомендуЇтьс¤ пом≥стити сюди зм≥стовне реченн¤-два ≥з набором головних ключових сл≥в (до 100 символ≥в).

 р≥м к≥лькост≥ ≥снуЇ ще й пон¤тт¤ щ≥льност≥ ключових сл≥в. ќптимальним Ї р≥вном≥рне розм≥щенн¤ ключового слова на стор≥нц≥. „им ближче слово стоњть до початку ¤к в тегах так ≥ на стор≥нц≥, тим вагом≥шим воно Ї дл¤ пошуковик≥в.

ѕри вибор≥ ключових сл≥в сл≥д уникати ¤к дуже попул¤рних так ≥ непопул¤рних. ¬ першому випадку через величезну конкуренц≥ю сайт опинитьс¤ на n-му м≥сц≥ ≥ до нього не д≥йдуть. Ќепопул¤рн≥ слова, ¤к правило, не дуже вдало в≥дображають зм≥ст ресурсу, р≥дко спадають на думку тим хто шукаЇ ≥ по ним приходить мало в≥дв≥дувач≥в. ≤стину, ¤к завжди, сл≥д шукати десь посередин≥ ;) ѕопул¤рн≥сть конкретних сл≥в та словосполучень при запитах можна знайти тут:

¤ндекс

http://direct.yandex.ru/stat/wordsstat.pl?rpt=ppc&shw=1

рамблер

http://adstat.rambler.ru/cgi-bin/wrds_stat.pl

 

http://banners.park.rambler.ru/cgi-bin/wmb.pl

гугл

https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal?defaultView=3

 

https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal?hl=uk

мейл.ру

http://stat.go.mail.ru/cgi-bin/stat.cgi

ѕри куп≥вл≥ посилань на чужих сайтах, реЇстрац≥њ в каталогах пам'¤тайте - б≥льш≥сть вказаних рекомендац≥й поширюютьс¤ на зм≥ст самих посилань, њх м≥сце на стор≥нц≥ ≥т.д.

 

 

 ¬с≥ розд≥ли сайту:

банерн≥ мереж≥ (приклади)

банерна реклама

зароб≥ток веб майстра, рефералки

каталоги

л≥чильники

оптим≥зац≥¤ сайту

пошуковики

практика обм≥ну

рейтинг сайту

показники рейтингу

статт≥ про оптим≥зац≥ю та розкрутку

 статт≥ на ≥нш≥ теми

Hosted by uCoz