Рейтинг сайту.

На головну

Найбільш відвідувані розділи сайту:

українські каталоги

оптимізація сайту

$ реферальні та партнерські програми

українські пошуковики

$ заробіток веб майстра

рейтинг сайту

*       *       *

Інші розділи  та  мапа сайту.

 

 

 

На сьогоднішній день рейтинг сайту має досить обмежений вплив на місце видачі по запиту на конкретне ключове слово. Все більше уваги при позиціонуванні сайтів приділяється змісту їх сторінок, все більше інструментів знаходиться для виявлення пошукового спаму (наприклад Trust rank від Гугл). Детальніше читайте у розділах оптимізація сайту та ключові слова.

На іншій сторінці є перелік показників рейтингу, що зустрічаються в неті. Загалом це лише різні методики підрахунку популярності сайту (досить часто суб'єктивні ;).  тому розглянемо що ж впливає на рейтинг сайту, тобто величину ПР, тІЦ і т.д.:

Кількість посилань на Ваш сайт. Чим вищий рейтинг сторінки на якій розміщено посилання, чим менше вихідних лінків на ній і чим ближча тематика даного сайту до Вашої тематики, тим вищий рейтинг (детальніше внизу). Яким чином посилання опиниться на чужому сайті залежить від Вашої фантазії та винахідливості ;) Найбільш поширеними методами є (детальніше у розділі купівля, продаж посилань):

- безкоштовний обмін посиланнями із сайтами дещо схожої тематики із близьким рейтингом. Але, більшість пошуковиків низько оцінює взаємні посилання! Тому часто користуються складнішими схемами, що уникнути "взаємності" (сама проста - сайт 1 посилається на сайт 2, 2 на 3, 3 на 1; ускладнюємо - під 1, 2 та 3 можуть бути групи сайтів). Так що або створюйте собі нові сайти, або шукайте друзів по кооперації. При цьому не вартує розміщати на сайтах, що посилаються один код Ед Сенсе, прикріпляти їх до одного профайлу Гугл Вебмастер Тулс і т.д...

- розміщення Вашого лінку на сайтах із вищим рейтингом вже коштуватиме Вам грошей;

- реєстрація у білих каталогах, та таких що розміщають "правильне" посилання на Ваш ресурс на сторінках із ПР, тІЦ > 0. Детальніше у розділі Реєстрація у каталогах. Білі каталоги.

- розміщення лінку на популярних форумах, чатах іт.д. Це, як правило, не заохочується чи навіть забороняється правилами (читайте їх) та адмінами вказаних ресурсів. Хоча, якщо стати його активним учасником, допомагати його модерувати, домовитися з тим же адміном і т.д., то дозволяється. В цьому можна одразу переконатися, зайшовши на будь-яку тему форуму і пошукавши лінки.

- розміщення Ваших статей із Вашими посиланнями на інших (повторюся, схожої тематики) сайтах. Якщо стаття є цікавою і Ви вмієте шукати, бажаючі знайдуться. Статтями також можна обмінятися... Так, при розміщенні статті на 10 сайтах із середнім рейтингом Ваш тІЦ може збільшитися на 20-30, ПР на 0,3-0,6 (статті, як правило, розміщуються на внутрішніх сторінках із малим рейтингом).

При обміні лінками чи продажу місця під чужий лінк не забувайте, якщо кількість зовнішніх посилань сторінки більше 8-9 (досліджено на практиці), рейтинг сторінки різко падає. На даний момент 100% безпечним вважається розміщення 5 зовнішніх посилань.

Якість посилань на Ваш сайт. В html коді Вашого лінку повинна міститися інформація, близька за змістом до тематики Вашого сайту (в ідеалі це короткий опис сайту із головними ключовими словами). Наприклад, обидва посилання  <a href="http://ваш домен">Назва сайту з ключовими словами</a> та <a href="http://your-site.ru">www.ваш домен</a> повинні додати до Вашого ПР та тІЦ однакову частку. Проте, в першому випадку Ваш сайт ще й просунеться вперед на декілька позицій при видачі пошуковиків по запиту тих слів, що включені в текст посилання.

Подібність тематики сайту та того, що на Вас посилається. Очевидно, робот шукає однакові слова та словосполучення на обох сторінках (хоча конкретної інформації в неті я не знайшов...).

 

 Всі розділи сайту:

банерні мережі (приклади)

банерна реклама

заробіток веб майстра, рефералки

каталоги

лічильники

оптимізація сайту

пошуковики

практика обміну

рейтинг сайту

показники рейтингу

статті про оптимізацію та розкрутку

 статті на інші теми

Hosted by uCoz