«ароб≥ток з сайту, дох≥д дл¤ веб майстр≥в. |
|
Ќайб≥льш в≥дв≥дуван≥ розд≥ли сайту: $ реферальн≥ та партнерськ≥ програми * * * ћ≥тки: Prт≤÷ б≥ржа посиланьб≥ржа статейпошукова оптим≥зац≥¤ |
ќсновними статт¤ми зароб≥тку веб майстра можна назвати наступн≥:1. ѕлата за посиланн¤, розм≥щен≥ на сайт≥ (посиланн¤ тимчасов≥, можуть заморожуватис¤, можуть зн≥матис¤ взагал≥). ” поЇднанн≥ ≥з пунктом 2 даЇ левову частку зароб≥тку (ц≥на залежить в≥д багатьох чинник≥в: насамперед це Pr та р≥вень вкладеност≥ даноњ стор≥нки, т≤÷ самого сайту, про≥ндексованост≥ стор≥нки в √угл≥ та яндекс≥, на¤вност≥ сайту в каталогах яндекс д≥рект та DMOZ ≥ т.д.). —ередньо-статистичн≥ ц≥ни за моњми спостереженн¤ми дл¤ сайту: 1) з Pr 1 та т≤÷ 0 (головна 0,7 $/м≥с за 1 посиланн¤, 2 р≥вн¤ вкладеност≥ з Pr 1 - 0,12 $, з Pr 0 - 0,02 $). 2) з Pr 3 та т≤÷ 10 (головна 1,4 $/м≥с за 1 посиланн¤, 2 р≥вн¤ вкладеност≥ з Pr 1 - 0,13 $, з Pr 0 - 0,03 $). ƒл¤ молодих сайт≥в з низькими показниками Pr та т≤÷ не раджу одразу розм≥щати б≥льше 2-3 посилань на стор≥нц≥, можна потрапити п≥д ф≥льтри пошуковик≥в або взагал≥ у бан. ћо¤ думка, зб≥льшувати к≥льк≥сть вих≥дних посилань можна ¤кщо зб≥льшуютьс¤ вх≥дн≥ (природн≥ або придбан≥).
2. ѕлата за пост≥йн≥ тематичн≥ посиланн¤ та невелик≥ описи, розм≥щен≥ на сайт≥. –озм≥щуютьс¤ раз ≥ назавжди (оплата в≥дбуваЇтьс¤ разово, посиланн¤ ¬и розм≥щаЇте назавжди, зн≥мати њх не можна). ÷≥на коливаЇтьс¤ в≥д 1,5 до 10 $ ≥ вище залежно в≥д показник≥в сайту. Ќепоганий зароб≥ток дл¤ молодих сайт≥в з низькими показниками, щоб назбирати стартову сумму на його розкрутку. 3. ѕлата за чуж≥ статт≥, розм≥щен≥ на ¬ашому сайт≥. якщо тема статт≥ сп≥впадаЇ ≥з тематикою сайту - зб≥льшуЇмо св≥й контент ≥ отримуЇмо 0,05-0,5 $ / м≥с за 1 статтю. 4. «ароб≥ток за покази рекламного тексту або банера та/або кл≥ки по них (спроби "накрутити" кл≥ки рано чи п≥зно ви¤вл¤ютьс¤ ≥ караютьс¤!). –екламодавц¤ми у цьому випадку Ї так зван≥ рекламн≥ брокери (докладн≥ше тут). ¬они знаход¤ть рекламодавц¤ ≥з його стор≥нкою ≥ розм≥щають посиланн¤ на його ресурс на ¬аш≥й стор≥нц≥ (звичайно, не забуваючи залишити соб≥ чимал≥ ком≥с≥йн≥). ѕроте, на даний момент ¤к √угл ≈дсенс, так яндекс ≥ Ѕегун Ї малофективними дл¤ украњномовних сайт≥в (мало реклами на украњнськ≥й мов≥ або такоњ що стосуЇтьс¤ ”крањни на рос≥йськ≥й мов≥, в≥дпов≥дно мало кл≥к≥в). «ароб≥ток в≥д контексноњ реклами залежить ≥ в≥д тематики сайту. Ѕ≥льша "комерц≥йн≥сть" стор≥нки (тема нерухом≥сть, авто, побутова техн≥ка, цифрова техн≥ка, моб≥льн≥ телефони ≥ т.д.) «ароб≥ток в≥д такоњ реклами серйозно коливаЇтьс¤ в залежност≥ в≥д тематики сайту ≥ ц≥ни реклами, по ¤к≥й перейшов в≥дв≥дувач. ѕриклади:
приклад реклами
4 . –еферальн≥ та партнерськ≥ програми.
|
¬с≥ розд≥ли сайту: |
||