–ейтинг сайту: показники. |
|||||
Ќайб≥льш в≥дв≥дуван≥ розд≥ли сайту: $ реферальн≥ та партнерськ≥ програми * * *
|
ѕерел≥к попул¤рних у нет≥ показник≥в рейтингу веб стор≥нок: –ейтинги √угл: Google PageRank (gPR, PR, ѕ–): ≥ндекс цитуванн¤ стор≥нки за даними Google.com серед ресурс≥в про≥ндексованих в цьому ж √угл≥. «г≥дно оф≥ц≥йних даних та практичних спостережень величина PR розраховуЇтьс¤ за формулою: PR(сайту) = (1-k) + k (PR(стор 1)/зовн. л≥нки з нењ + ... + PR(стор n)/зовн. л≥нки з нењ); де k = ~ 0,85 (своЇр≥дний зменшуючий коеф≥ц≥Їнт). —л≥д пам'¤тати, що не вс≥ каталоги та стор≥нки де м≥ститьс¤ л≥нк на ¬аш ресурс, можуть бути про≥ндексован≥ пошуковиком (в даному випадку √углом). ѕерев≥рити бек л≥нки ¬ашого сайту можна подавши пошуковий запит: link:http://ваш домен/ Google TrustRank (gTR, TR, “–): ≥ндекс дов≥ри пошуковика тим л≥нкам, що посилаютьс¤ на ¬аш сайт. ƒаний алгоритм розроблено ¤к противагу до ѕ–, щоб зменшити вплив таких "зловживань" ¤к куп≥вл¤ посилань, "дов≥льний" обм≥н л≥нками ≥ т.д. ƒаний алгоритм занижуЇ вагу л≥нк≥в тих сайт≥в, ¤к≥ п≥дозрюютьс¤ у таких зловживанн¤х ≥ п≥двищуЇ вагу бек л≥нк≥в поважних сайт≥в. ÷е насамперед ресурси включен≥ в директор≥ю даного пошуковика (дл¤ √угла це dmoz), сайти ≥з топ рейтинг≥в даного пошуковика, ≥ т.д. “ак що добре подумайте де реЇструватис¤, куди розм≥щати л≥нки ≥ чи вартуЇ доручати цю роботу комусь. Google PhraseRank (gPhR, PhR, ‘–): ≥ндекс дов≥ри пошуковика зм≥сту ¬ашого сайту. ÷е свого роду, величина присутност≥ пошуковго спаму у ¬ас на стор≥нц≥, в њњ html код≥. ƒаний алгоритм сп≥вставл¤Ї не т≥льки на¤вну у ¬ас на стор≥нц≥ частоту присутност≥ певного ключового слова чи фрази ≥з "природньо-допустимою" частотою (природньою з точки зору самого √угла), але ≥ максимальну допустиму величину присутност≥ синон≥м≥в та спор≥днених фраз (!). якщо ¤кесь ключове слово, фраза чи асоц≥ативн≥ слова та фрази (!) зустр≥чаютьс¤ на стор≥нц≥ част≥ше чим сл≥д, м≥сце у видач≥ такоњ стор≥нки зменшуЇтьс¤... ѕрирдньо-допустиму присутн≥сть слова раджу визначати по сайтам ≥з першоњ стор≥нки у видач≥. –ейтинги яндексу: Yandex CY: "“ематический индекс цитировани¤" (»÷, т»÷, т≤÷), за верс≥Їю Yandex.ru. ѕерев≥рка бек л≥нк≥в: #link="ваш домен" Yandex в»÷: "¬звешенный индекс цитировани¤" (vIC, yIC, "пальц≥") за верс≥Їю Yandex.ru. ѕрим≥тка: поки що не ви¤влено ознак присутност≥ у яндексу алгоритм≥в под≥бних до “растренк та ‘разеренк, проте враховуючи њх т≥сну конкуренц≥ю та все ще великий вплив спамових зловживань на видачу яндексу, так≥ роботи повинн≥ йти. ≤нш≥ рейтинги: јпорт IC: "“ематический индекс цитировани¤", за верс≥Їю Aport.ru. јпорт LI: "Ћига сайта" (aLI), за верс≥Їю Aport.ru Alexa RR: Reach Rank - ≥ндекс цитуванн¤ за верс≥Їю Alexa.com Alexa LP: Link Popularity - попул¤рн≥сть ресурсу за п≥драхунком Alexa.com SeopRank: "»ндекс цитировани¤" за верс≥Їю Seop.ru
ѕерев≥р¤ти рейтинг ¬ашого сайту можна за допомогою
встановленн¤ под≥бних кнопок ¤к у мене (зараз у нет≥ пропонуЇтьс¤ њх чимала
к≥льк≥сть) або на таких сайтах:
ѕри використанн≥ матер≥ал≥в даного сайту прошу ¬ас розм≥щати л≥нк на м≥й ресурс. од текстового чи банерного посиланн¤ ¬и знайдете внизу стор≥нки ≥з банерами. ѕри написанн≥ даноњ стор≥нки використано результати практичних досл≥джень в нет≥ та матер≥али: оф≥ц≥йних сайт≥в яндксу, √угла, –амблеру, ≥нших пошуковик≥в. |
|
¬с≥ розд≥ли сайту: |
||