уп≥вл¤ та продаж посилань (б≥рж≥ посилань) |
|
Ќайб≥льш в≥дв≥дуван≥ розд≥ли сайту: $ реферальн≥ та партнерськ≥ програми * * *
|
ѕродаж посилань - нарааз≥ сама вагома статт¤ доходу вебмайстр≥в! уп≥вл¤ посилань паралельно ≥з пошуковою оптим≥зац≥Їю конкретноњ стор≥нки - сам≥ ефективн≥ способи просуванн¤ сайт≥в у видач≥ пошуковик≥в! —ама поширена б≥ржа посилань (¤к дл¤ куп≥вл≥, так ≥ дл¤ продажу) на сьогодн≥:
÷≥на посиланн¤, розм≥щеного у ¬ас на сайт≥, залежить в≥д таких чинник≥в: 1. т≤÷ сайту загалом та ѕ– ¤к сайту в ц≥лому, так ≥ стор≥нки де розм≥щуЇтьс¤ посиланн¤. 2. ≥лькост≥ вже на¤вних зовн≥шн≥х посилань на стор≥нц≥. як ¤ вже писав на стор≥нц≥ рейтинг сайту, «амовник що розм≥щаЇ л≥нк, отримаЇ зб≥льшенн¤ свого PR на величину ~ 0,85*¬аш ѕ–/к≥льк≥сть вих≥дних л≥нк≥в. 3. ћ≥сце розм≥щенн¤ на стор≥нц≥: на початку стор≥нки чи в текстовому блоц≥ посеред стор≥нки ц≥на б≥льша, в к≥нц≥ стор≥нки менша. 4. Ќа¤вн≥сть ≥нформац≥њ про ¬аш сайт в основних каталогах: ¤ндексу, гугла (dmoz), рамблеру... 5. Ўвидкост≥ ≥ндексац≥њ ¬ашого сайту, тобто ¤к швидко розм≥щене посиланн¤ потрапл¤Ї в ≥ндекс √угл та яндекс. 6. якост≥ бек л≥нк≥в ¬ашого сайту. раще, коли ¬аш≥ бек л≥нки (адреси про≥ндексованих стор≥нок ≥нших сайт≥в, де розм≥щений ¬аш л≥нк) включають кр≥м каталог≥в ще й попул¤рн≥ тематичн≥ сайти.
7. ≥ т.д., детальн≥ше роз≥братис¤ можна
Ќе буду зупин¤тис¤ на посненн¤х, але к≥льк≥сть пр¤мих зовн≥шн≥х посилань на стор≥нц≥ не маЇ перевищувати 8, вс≥ ≥нш≥ можна заховати в тег <NOINDEX> або закрити оператором rel="nofollow". |
|
¬с≥ розд≥ли сайту: |
||